onsdag 8 juli 2009

Avslappnad.

Jag är så avslappnad nu att jag nästan sover där jag står. En otrolig känsla.
Jag tog mina sista krafter och gick på en intervju idag. Jag njuter av att jag kanske snart har ett erbjudande som jag faktiskt kan överväga. Men om jag inte får det gör det inget eftersom jag älskar mitt nuvarande arbete.

Jag tog en runda på stan efteråt och konstaterade att jag faktiskt inte vill ha någonting. Usch vad trött jag blev på att gå på stan. Insåg ganska snart att jag får det jag behöver genom att vara ledig. Behöver inte gå i affärer för att tankarna ska få leva fritt. Åkte hem och lagade god lunch till min familj.

Det enda som inte funkar i mitt liv just nu är ätandet. Det gnager naturligtvis upp mig inifrån och ut. Inte blir det bättre av att vi har flera kilo godis i köksskåpet efter kryssningen.

Imorgon är i alla fall en ny dag. Då tänker jag käka gröt och vara snäll mot min kropp. Jag har ju bara en!

Inga kommentarer: