torsdag 21 april 2011

Kvalitetstid

Näe, livet är inte svartvitt! Inte ens mitt. Fram emot veckoslutet kan jag upplysningsvis berätta att jag nu tinat upp lite grann och i dag åker jag ju till Småland så no more problems.

Jag har lärt mig en sak den här veckan: Om man spenderar tid med en annan människa är det ens jävla skyldighet att spotta ur sig vad man vill ha ut av relationen. Att efteråt komma och klaga på att man inte spenderar kvalitetstid ihop när man suttit och stirrat på varandra i tio timmar är alltså inte godkänt! Om det är sex man vill ha (låt oss säga att det är så fallet är)… så är det alltså inte godkänt att sitta och gnöla över att bilen inte startar, grannen är dum eller att pengarna inte räcker till räkningar. Då är det förförelse vi talar om här och då tycker jag såhär: Var ärlig! Säg att jag vill att vi har sex.  Och under förförelse så gör man lite grann som man är tillsammans med vill. Detta kan innebära att man måste sitta och lyssna på en monolog om rådande klädmode eller se på skräckis eller Big Brother.

 

Inga kommentarer: