torsdag 21 april 2011

Vårdepp

Jag har inte skrivit nåt blogginlägg på sista tiden, dels för att jag har varit totalt under isen. Dels för att jag fortfarande ruttnar på min nya bloggsituation som innebär att jag inte kan publicera fina bilder som visar min sinnesstämning eller får mig på bättre humör.

Jag har drabbats av total allergi tillsammans med ett slags sjukdomstillstånd där jag är konstant trött, ingen ork och drabbas av hostattacker trots att jag inte är förkyld. Dårskapet började dessutom veckan med att äta gamla antihistamintabletter som gjorde att jag somnade stående. Sen kan jag inte längre hänge mig åt godisätande och tröstshopping för jag vill verkligen inte förstöra mina goda förutsättningar efter operationen. Men jag kan berätta för den oinvigde att belöningscentrat i huvudet definitivt inte triggas igång av icke-shopping, att se pengarna försvinna på tre sekunder efter att lönen har kommit samt tanken på att inte kunna äta som man vill igen.

Så det är total natta med andra ord.

Ja roligare än såhär blir det inte så glad jävla påsk!

Inga kommentarer: