måndag 15 november 2010

Hurricane.

Var det nån som såg Skavlan i fredags och hans gäst Hurricane? Jösses vilken naturkraft och så otroligt starkt tal! Han berättade i alla fall för oss att vår Jord var som en magisk plats där allting kan manifesteras och ske. Det man drömmer om händer.

Och faktum är att jag vet inte om jag är inne i en bra flow eller om det ska vara såhär (ibland ifrågasätter jag) men i mars förra året drömde jag om platt mage, en hög med pengar och en semesterresa till Paradiset.

Nu är det fyra veckor kvar tills vi åker till Paradiset och resan är så fantastisk och innehåller så många olika moment att inte ens när jag gnider mina ögon så fattar jag att det är sant! Men det kommer att bli många vinterveckor som spenderas i solen och i år kan jag köpa bikini för magen är platt som en pannkaka!

Och rik är jag ju alltid! Jag är ju miljonär! Allt jag vill ha och kan drömma om har jag här och nu!

Inga kommentarer: