tisdag 9 februari 2010

Cry me a river!

Jag känner att jag upprepar mig här, men jag fikade med en kompis och naturligtvis skulle jag ha en sån där skumboll och fy for fanden vad jag får pynta för detta. Jag trodde det skulle vara gott. Det var det inte. Först smakade den socker. Sen la den sig som ett lock i halsen. Sen fick den mig att må illa och hjärtat började slå snabbare. Det började tjuta i ena örat och magen åker nu berg- och dalbana samtidigt som jag slits av längtan att lägga huvudet på bordet och snarka mig igenom en genomsågning av ett tiotal långa sköna timmerstockar.

Nämnde jag dubbelseendet? Jag ser nu två tangentborde framför mig. Men det gör inget för jag har fyra händer att skriva med. Fast de snubblar över varandra. Inte bra alls.

Note to self: aldrig mer skumboll till fikat.

Inga kommentarer: