torsdag 4 februari 2010

Duktig flicka-pris!

Dagens Duktiga Flicka-pris går till mig!

Men det kostar på att ligga på topp! Bland annat försvinner en del av rationella-tankeförmågan och jag blir radiostyrd och går åt ett håll åt gången. Men jag får ju vara ledig imorgon med min kära familj och då blir det fredagsmys och besök hos svärföräldrarna.

Jag önskar ändock att jag hade förmågan att ta hand om mig själv när jag presterar som bäst, men det vill sig ändå riktigt inte. Därför blir det en del garbage som ska blandas runt i kroppen.

Jag skrattade för mig själv häromdan när jag såg True Blood och tänkte för mig själv att nån som varit med och skrivit serien måste vara överviktsopererad, för i vissa scener så är det som en avbild av hur jag ser på min omvärld (och mig själv) sedan operationen.

Inga kommentarer: