torsdag 15 april 2010

Gårdagen...

Jag känner mig i alla fall väldigt nöjd med träningen i går. Jag hade fullt med energi och träningen gick som en dans. När jag rott mina fyra kilometer och tränat med maskinerna ställde jag mig på springbandet och sprang skiten ur mig i cirka två minuter för att det inte skulle finnas någon energi över efter träningen. Så släpade jag mig in i duschen och väntande bastun.

På kvällen var jag väldigt sugen, väldigt hungrig. Men jag höll mig faktiskt från att äta den där mackan som jag längtade efter. Ingen macka med tonfiskröra, saltgurka och tomat - min absoluta favorit just nu. När jag gick och la mig tänkte jag att om jag inte kan sova går jag upp och käkar macka.

Men jag somnade - som en stock.

Och så hade jag en väldigt livlig dröm som pågick till jag vaknade. Den var verkligen helt fantastisk, alla detaljer var där och jag kunde känna hjärtat slå för jag var jagad. Fan jag skulle kunna skriva en bok just nu baserad på den där drömmen och boken skulle gå upp i topp fem på bestsellerlistan, för jösses!

Inga kommentarer: