tisdag 13 april 2010

Mot nya mål!

När jag nu ska åka till London också så känns det extra viktigt att jag får gå ner de där trista kilona som jag kämpar med. Därför dricker jag en naturdiet shake. Det är endast iskall caffe latte som gäller. Försöker få min hjärna att förstå att när man byter ut en måltid mot en shake betyder inte det att man en stund senare ska komplettera med saltlakrits. Eller annan lakrits för den delen. Inte heller med godis av någon sort. Faktiskt!

Det löjliga med mig är att jag får såna där hang-ups. När jag handlar kläder kan jag inte nöja mig med ett favoritplagg. Glass ska intagas så jag stupar. Jag äter oftast en sorts godis tills den tas ur sortimentet. Jag fastnar för yakiniku och innan dess åt jag alltid kycklingspett med jordnötssås... Nu gillar jag hårdbröd med tonfiskröra, saltgurka och tomat. Jag antar att det snart kommer nya rön om att det inte heller är nyttigt om man tänker sig beach 2010.

Fast jag tror jag satsar på Beach 2010 och Beach 2010/2011. Moahahaha.....

Inga kommentarer: