onsdag 7 april 2010

Jamen jag är ju pigg!

Jag känner mig faktiskt pigg som en mört! Jag är på G! Det är fantastiskt skönt att känna fingrarna dra över skrivbordet och jag kan skriva utan att det blir fel och snubblas! Och jag tror faktiskt på mig själv idag. Har jag återfått kraften? Tron på mig själv? Det vore så otroligt skönt!

Det verkar vara farligt med helg, speciellt när man har det riktigt riktigt bra, njuter av livet, inga bekymmer. Så är vardagen där. Femtusen måsten som skulle vara gjorda igår. Då blir man för trött, orkar inte längre!

Jag har i alla fall börjat föra lite dagbok över hur jag mår, mest är det för att kunna kartlägga min kost, egentligen. När äter jag för mycket, när kan jag inte motstå? Är det så ofta som jag tror? Detta är saker som jag snart kommer att bli varse!

Jag menar; jag för ju kassabok, redovisar för varenda krona jag gör av med. Men humörbok, hur fett är inte det?

Inga kommentarer: