fredag 18 mars 2011

Lösgodisdieten.

Fick tipset om lösgodisdieten och när jag nu provat den några dagar kan jag ju konstatera en sak; jag är ovanligt energilös. Alltså sådär riktigt jäkla trött så att det är svårt att koncentrera sig. Jag tror att det är menat att jag ska göra en kraftansträngning och försöka få i mig lite mer järn och andra nyttigheter för att pigga på mig såhär innan våren bryter ut fullt ut.

Förresten är det någon mer än jag som är trött på att man tittar ut på morgonen och ser en solstrimma, klär sig i nåt fint våraktigt, tvekar; ska jag ta vinterkappan eller vinterjackan som är lite kortare? Landar i vinterkappan och går ut genom dörren och slås av polarvinden och polarkylan som på två sekunder har hittat varenda liten del av dig som går att frysa? Värme nu alltså!

Inga kommentarer: