måndag 6 september 2010

Avslappnad!

Jag har verkligen varit löjligt avslappnad den här helgen. Förutom att vi varit på kalas och ute och cyklat ett par rundor och kollat in lite nya hus, har vi byggt med lego. Hela helgen!
Det värsta är att jag blir helt besatt av det där legobyggandet, så när jag vaknade i söndagsmorse steg jag upp i arla morgonstund och började bygga. Huset börjar täckas med den ena skapelsen efter den andra. Det är verkligen otroligt att man kan bli så fast!

Nu är verkligheten här med vardagens små sysslor och jag inser också att jag faktiskt var på intervju i fredags och jag hoppas verkligen att den där tjänsten är vikt till mig just nu. Jag tyckte nämligen mot slutet så blev frågorna väldigt specifika ungefär som att de funderade på vart de skulle placera in mig... Men det händer ju så mycket under den där timmen och ibland drar tankarna mot att jag gjorde mitt livs föreställning och i andra sekunden så är jag typ sämst i hela Sverige på att bli intervjuad.

Inga kommentarer: