fredag 9 januari 2009

Nytt liv!

Jag har fått ett nytt liv utan ständig tandvärk. Visserligen klämmer det lite och jag känner att tandköttet läker ihop. Jag inser att jag just nu, fast jag inte sitter och asgarvar direkt, är en ganska lycklig människa.

Jag kanske verkar vara avslappnad och bakåtlutad i min framtoning, men i hemlighet så har jag bestämt mig för att leva efter the secret. Utan att ens ha läst boken.

Så i år är jag djävligt rik, smal, (ja, jag vill bli som ett streck. Typ) eldar i en kamin på sommarstället, tvåbarnsmorsa med riktigt mycket självvald fritid. Jag har som grädde på moset också tänkt mig att bli fri från mitt ständiga godisätande och bli en spara. Jajamen, jag som varit en shopoholic ganska länge ska alltså bli fri från denna ovanan.

Glömde jag nämna att jag ämnar hitta tillbaka till lusten också?

Inga kommentarer: