fredag 9 januari 2009

Väl utvecklad musiksmak

Jag anser mig själv ha en väl utvecklad musiksmak. Jag lyssnar på olika genrer och gärna på grupper som Glasvegas, Fatboy, Kent, Säkert och Midnight Juggernauts.

Men för det mesta finner jag mig själv lyssnandes på skval. "I got you babe". Och reklamginglar på den där radion som står på hela dagarna här i grottan. Skulle jag stänga av kollegans radio skulle vi sitta och lyssna på det monotona ljudet av luftpumpar som går hela dagen. Har ju själv begåvats av ett sånt utsug på det gröna taket precis där jag sitter. Inte för jag har nån nytta av det för här är kallt som Sibirien.

Det som gäller är att helt enkelt jobba sig varm. Sjungandes:

If you want my body and you think I'm sexy
come on sugar let me know.
If you really need me just reach out and touch me
come on honey tell me so.
Tell me so, baby.

http://www.youtube.com/watch?v=-N_jlF-sRqk

3 kommentarer:

Veronica sa...

*skrattar* Du är väl för skön Troi!!! Först skriver du "jag har ingenting att skriva om" och sen när du väl sätter igång så sprutar det ur dig 10 blogginlägg om dagen... jag hinner ju inte med.

Du är inte bara snabbast i hela sthlm - du är charmigst också och skriver flest blogginlägg ;)

kramar om!

troi sa...

Tack!

Nu ler jag också!

Hoppas du får en riktigt skön och trevlig helg!

/kram troi

Veronica sa...

Helgen har bara börjat och jag är ett monster utan dess like - fan för att sluta röka alltså! Fan fan fan fan fan ... men jag har hört att det ska vara nyttigt att sluta =/ Undrar om det verkligen stämmer.

Önskar dig en skön helg också! Hoppar in här lite nu och då och uppdaterar mig! ;)