torsdag 22 januari 2009

Välkommen till gubbrockens förlovade land...

Jag borde förstått vartåt det barkade när jag tyckte att Coldplays senaste var superbra; så bra att den fick ligga i stereon hela tiden.

Sambon köpte Oasis senaste: "Dig Out Your Soul" och jag har verkligen hatat bandet i alla år. Inte tyckt att en enda låt var bra. Inte en ton. Skramligt och olidligt. Tills nu. Jag ryser av välbehag och jag älskar varenda låt. Vill inte bara spela en och sen ingen mer utan jag vill sjunka ner i ett bekvämt Oasis-hav och njuta av varenda ton och varenda ton. Det är verkligen sååå bra!

Just nu sitter jag och diggar till the nature of reality. Jisses vad bra det är! Om Beatles hade funnits idag hade det låtit precis såhär!

Yes, feels like I´ve been touched by a vampire!

Inga kommentarer: