onsdag 10 juni 2009

Ett inköp.

Eftersom jag också fick en massa pengar tillbaka från skatten (tjohoooo) hade jag bestämt mig för att eftersom jag överlevt den här ganska tuffa perioden skulle jag få köpa den hett efterlängtade BH:n, den som gör att jag kan ha andra halvan av garderoben. Dessutom skulle jag få belöna mig med en ny topp, gärna en långärmad tisha i tunt tyg.

Jag gick in för att köpa en bh i en affär och den lite äldre damen som huserade i omklädningsrummet ville naturligtvis mäta mina boobisar. Jag sa tack men nej tack och hon fick istället min storlek muntligen då hon envisades. Hon kom en stund senare tillbaka med en annan bh än den jag provade. En som inte är så fin men jösses, den var som fastväxt! Kunde knappast sitta bättre. Jag hoppade upp och ner och inget hoppade ut eller åt sidan. Jag hade nog kunnat hjula utan att nåt ramlade ut. Jag tackade för väl utfört arbete och gick iväg med min lilla raring.

Tishan då? Näe. Nåt sånt finns inte att uppbringa en sommar i Sverige.

Inga kommentarer: