måndag 12 oktober 2009

Ännu en operationens baksida.

Att vara överviktsopererad har sina framsidor och baksidor. En typisk baksida är att minnet inte är detsamma. Jag är i normala fall en minnesmästare av Guds nåde. När jag skulle tenta kunde jag komma på att svaret på en fråga stod på sidan 467 i högerspalten där det också var en bild på...

Idag så glömmer jag bort de mest naturliga saker. Som i lördags var vi på postmuséet. Då hörde jag en av killarna säga: "Jag vill också gå på Bob Hund..."

Så gick lördagen och jag tänkte hela tiden att det var ju nåt jag skulle kolla, nåt viktigt. Men jag kom inte på vad det var. Förrän nu. Då dimper minnet ned. Och det visar sig att i lördags så var det inte bara en utan två (2) spelningar med Bob Hund här i Sthlm. Meh?

Varför kom jag inte på att jag skulle kolla detta i lördags?

Inga kommentarer: