fredag 2 oktober 2009

Let's get physical!

Egentligen tycker jag att det är djupt orättvist, men samtidigt så är det ju så. I går så längtade hela min kropp efter en sötsak. Något att stoppa i munnen. En hög med godis eller glass. Men jag härdade faktiskt ut. Insåg att jag faktiskt fick smärta i hela kroppen. Jag var tvungen att byta underkläder för de andra satt åt. Det gjorde ont, en smärta som spred sig från magen och ut i benen.

Jag gick och la mig vid tio och somnade ovaggad. Tänkte att det var väl bäst, vakna till en ny dag.
Och så vaknar jag. Kliver upp och klär på mig. Det blixtrar till, lite här, lite där. Kan liksom inte riktigt bestämma sig vart det ska landa idag. Jag har i alla fall packat väskan så nu laddar jag inför eftermiddagens bootcamp. Om jag inte bangar ur och tar en runda i skogen istället.

Inga kommentarer: