tisdag 7 april 2009

Dagens I-landsproblem.

På lunchen tog jag en runda i centrumet för att kolla utbud av kläder och prylar. Hela tiden drabbas jag av känslan av att något fattas mig. Jag känner mig nästan lite smått stressad. Men så blir jag lugn när jag går och kollar för jag inser att jag vill inte ha någonting just nu. I det utbud som finns. I centrumet. Jag vet ju att bilden är en annan inne i stan.

När jag kommer hem ska jag rensa i garderoberna, för nu vill jag ha bort vinterkläderna.

Och så har jag en sak till på min önskelista, nämligen att få in lite annonser på blocket. Jag har ju barnvagnar och skötbord och massa annat smått och gott som faktiskt ligger och tar plats lite runt om i lägenheten just nu.

Tänk vad skönt det vore att få bort de sakerna! Då skulle jag kanske få förstärkning i plånboken så jag kunde göra ännu finare på balkongen.

3 kommentarer:

Donna ♥ sa...

Blocket is the shit! ;)

minna sa...

usch känner likdant! Den där tomhetskänslan om att något fattas!
och inte fasiken hittar man det även fast man shoppar!

troi sa...

Eldra: Jag vet! Jag blir bara irriterad när jag inte hinner lägga in annonserna som jag vill...

minna: I dag är det värre än någonsin. Hela min kropp längtar efter shopping och hjärnan är ockuperad med att bestämma vad jag ska köpa. Känner mig helt snurrig!