tisdag 17 augusti 2010

Jag tvingar mig själv...

Nä jag får inte gå ut och gå och lämna skrivbordet. Nu är det allvar och jag får inte gå ut för då handlar jag saker för mina pengar eller hittar nya behov som jag vill uppfylla eller så äter jag. Inget av de där sakerna får jag syssla med just nu.

Därför knarkar jag bloggar. Inte beslut, siffror eller uppdateringar utan jag försöker metodiskt kartlägga vad min närmaste omgivning (via datorn) sysslar med. Och jag konstaterar att alla människor jobbar. Utom Katrin och Bingo som är på semester i Frankrike. Resten av hela Sverige jobbar och har inte tid att uppdatera sina bloggar. Om det inte är jobb förstås. Men då är bloggarna sååå otroligt ointressanta så att intresseklubben har inte alls lust att spela in nån film om det som skrivs.

Jag är uttråkad och sugen på processade kolhydrater.

Inga kommentarer: