tisdag 31 augusti 2010

Konstig natt!

Natten har varit full av aktiviteter och då talar jag inte om de där av det lite trevliga slaget. Nej, Lilleman har legat och slängt sig från sida till sida i sin säng och det vaknar jag av. Sen behövde jag kissa. Och så behövde han kissa. Så var han törstig. Och jag törstig. Så låg han i min säng. Så hade jag plötsligt en armbåge i ryggen. Ibland låg han vid fotändan (och då knuffade jag tillbaka honom i sin säng...) Jag var hungrig någonstans däremellan och så drömde jag och vaknade av det.

Natten har varit ungefär som ett halvår. Den tog aldrig någonsin slut. Det var med en lättnandes suck jag steg upp en timme tidigare än normalt för det gick helt enkelt inte att ligga mer. Så metoden: "sova bort överflödiga kilon istället för att sitta uppe och äta på kvällen" funkar alltså inte längre.

Det är i alla fall premiär för skorna och då fattar väl alla att man knappt kan sova på natten för att jag är så förväntansfull! De är riktigt riktigt snygga!

Inga kommentarer: