tisdag 17 mars 2009

Abstinens

Jag läser med ett igenkännande leende om Minnas abstinens. Jag känner totalt igen mig. I fredags förra veckan gjorde jag nämligen en snabb repa inne i stan och jösses vad fina saker det finns att köpa nu! Jag vill ha en ny vårväska. Jag skulle ju aldrig ha råd med LV så min drömväska just nu är en grön Marc Jacobs. Och så en orange Guess. Vill också ha ett Guess halsband.





Jag har visserligen inte totalt köpstopp så i tanken kan jag faktiskt tänka mig en ny väska. Samtidigt som jag inser att det är inte för inte som Raymond och Maria sjunger: "försök inte styra mer det är rea på allt du ser& köp nåt det lindrar för en stund".

Ja. Det är många val att ta ställning till.

2 kommentarer:

minna sa...

Får inte jag så får inte du! Så enkelt måste det vara=)

troi sa...

Minna; oj! Var det en utmaning? Då får jag verkligen hålla hårt i mitt ha-begär!

Jag som precis har börjat mjuka upp sambon... ;-)