fredag 20 mars 2009

Flow.

Näe. Jag är inte rikare, snyggare, charmigare eller mer komplett som människa. Men just nu flyter allt på och det känns som att lugnet har slagit sig ner på min axel och nu slår följe med mig.

Jag gav mig ut på stan igår, Stockholm, Sveriges huvudstad för att känna på den där väskan som jag vill ha. Men vart? Jag begav mig till ett par kända affärer och jag blev faktiskt lite nedslagen. Eller så ska jag väl vara glad att min affirmation: "Jag har nu allt jag behöver" verkligen funkar. För jag hittade inte väskan. Faktum är att jag såg inte en enda väska som intresserar mig. Man har lust att ruska tag i folk; hallå, våren är på väg och de flesta väskor är svarta, bruna eller beige. Är det färger?

2 kommentarer:

minna sa...

tror att många är fega med färger på väskor. Själv hade jag en vit och en rosa förra sommaren=)

troi sa...

Ja det kan ju vara så. Vad trist i så fall, då måste man ju åka utomlands varje gång man vill ha en ny väska.

Oj. Inga nya idéer här nu!