torsdag 12 mars 2009

Stolt!

Idag känner jag mig ruskigt stolt över mig själv. På grund av dålig ekonomisk planering från min sida har jag tvingats låna ibland för mitt uppehälle. Jag har sedan november förra året verkligen försökt skärpa mig genom att göra ett eget ekonomisystem. Jag vet precis vad som kommer in och vad som går ut. Genom systemet har jag kunnat fördela kostnader till en bättre vecka för att inte ligga back.

Idag är i alla fall en stor dag, för nu har jag betalat av en sån där skuld som kostar en ziljon kronor i räntekostnader per månad. Men nu är den puts väck! Jag är väldigt glad över att jag hade möjlighet att kunna ta den under en period när jag som ekonomisk idiot annars hade gått under, ekonomiskt i alla fall. Jag tackar därför för att jag har fått möjlighet att ha den. TACK! Men nu är det dags att vända blicken mot nya mål. Och jag har ju flera skulder som ska bort!

Inga kommentarer: