tisdag 10 mars 2009

Operationsvåndor

I går kväll var jag sååå trött att jag somnade när jag nattade Lilleman. Men jag vaknade lika hemskt upp efter en liten stund. Mardrömmar. Och så igen. Och igen. Tills jag gick upp vid fem i elva och åt en macka. Då mådde jag så illa av hunger.

Sambon hade köpt ett nytt bröd och efter nästan en hel macka mådde jag så otroligt illa av smaken på brödet. Det var liksom för mycket kanel? juice? eller russin? i brödet? Gick ut i kylskåpet och tog en mun yoghurt. Också den med kanel i. Jag sköljde munnen med lite avslagen tonic.

Efter en stund kunde jag gå och lägga mig igen. Sov ganska tungt med bara en mardröm under natten. Att jag var tillbaka i mitt gamla jobb igen...

2 kommentarer:

minna sa...

usch vilken jobbig natt....=(

troi sa...

Ja det var skönt ändå att känna sig utvilad när man vaknade - efter en sån där natt!