torsdag 3 september 2009

Fetmabuken.

Finns det nåt värre än när man ska sätta på sig kläder på morgonen och så upptäcker man att det sticker ut en fet vom utanför byxlinningen? Jag hatar såna dagar. Bytte kläder ett par gånger för man kan ju inte se ut som en fet gubbe.

Att byta ut vissa mål mot naturdiet har inte varit så framgångsrikt och som vanligt står jag med skägget i brevlådan och vet inte hur jag ska göra för att bli av med magen.

I natt hade jag jordens mardröm om jobbet. Jag vaknade med känslan av maktlöshet som ett bälte om halsen och jag var verkligen glad över att vakna till verkligheten. En verklighet där jag lämnar de bästa arbetskamrater jag har haft och de roligaste och mest utvecklande arbetsuppgifter jag pysslat med.

2 kommentarer:

minna sa...

usch för fetmavalken! Jag hatar min! Kanske en fettsugning? Tro mig det lockar=)

troi sa...

Ja. Det lockar ofantligt mycket! Bara för att bli av med de där envisa fettcellerna som hela tiden vill växa i storlek hur mycket man än tuktar dem!