tisdag 8 september 2009

På plats - livet är underbart!

Jag är så otroligt glad och tacksam över att jag har fått chansen att få komma hit! Det känns nytt och fräscht på nya jobbet. Kollegerna är engagerade och vi som började (ja vi var en liten ny tropp) är väntade och varmt välkomna.

Jag känner mig som en ny människa - är det jag som promenerar här? Är det mitt kaffe? Jag har inte pratat såhär mycket på en arbetsplats på länge och jag vill verkligen svara på alla frågor och ge alla en chans att lära känna mig. Samtidigt snurrar det ju i huvudet. Pratar jag för mycket? Skrattar jag för högt? Gör jag bort mig?

Äh, bestämmer mig för att bjuda på det där! Snart nog återgår vi ju till ordningen!

2 kommentarer:

minna sa...

åhh vad det låter härligt! Går precis igenom samma sak när jag pluggar! Det är härligt pirrigt med ett miljöombyte ibland! =)

troi sa...

Ja - plötsligt känner jag mig full av ny energi!