torsdag 27 maj 2010

Cyklade till jobbet!

Det är så skönt med en stärkande cykeltur till jobbet. Jag har nio kilometer till jobbet, vilket torde bli 1,8 mil tor.

Det var välbehövligt och skönt med cykelturen för nackvärk tillsammans med vidrigheter som jag tvingas läsa om gör att jag ridits av nattmaran hela natten. Mina drömmar har varit de äckligaste och vidrigaste man kan tänka och de har blandat friskt bland alla mina fobier och rädslor. Jag har skakat som ett asplöv, gått upp och druckit ett glas vatten. Tittat till det jag älskar mest av allt. Lagt huvudet på kudden och börjat vid precis samma vidrighet som jag slutade med.

Jag är så glad och nöjd över att jag slog till och skaffade mig min lilla skönhet. För visst är det ett stort plus när man cyklar på något som är nytt, fräscht och vackert att se på?

Inga kommentarer: