torsdag 14 maj 2009

Det sliter och drar...

Sedan någon dag tillbaka så är hela mitt sinne i uppror för jag skulle så gärna vilja gå till HM och slita och dra i de där kläderna som släpps idag. Men jag skulle förmodligen vilja köpa. Och så var det ju den där blusen jag ville ha och så vidare.

Jag förstår inte hur jag ska göra för att bli av med den där rösten jag har i huvudet. Förstärkning har begärts in av magtrakten och sedan igår gör även magen uppror mot att jag försöker att inte bry mig om det som händer. Jag har en lågfrekvent molande värk i tarmtrakten precis hela tiden. Den gick över när jag gick och la mig i går och startade precis samtidigt som jag slog upp mina ljusgröna.

Allt jag prövar är förgäves. Jag jobbar, jag skrattar, jag ser film, jag äter godis. Jag äter macka. Ingenting hjälper. Hela mitt inre väsen är jagat just nu. Som en tanke på att jag hela tiden har glömt något.

Men jag tänker faktiskt inte ge mig! Jag säger nu STOPP och belägg!

Inga kommentarer: