måndag 11 maj 2009

Som nyfödd...

Varför är helgen så snabbt över? Jag har verkligen passat på att njuta av friheten och i lördags var jag på fest. Det var verkligen kul att förbereda sig för en helkväll. Jag fönade håret, la make-up, satte på mig kläder och njöt verkligen av att vara mig själv. Jag kände mig otroligt avspänd och såg fram emot en trevlig kväll.

Och jag har en väninna som är verkligen spännande. Hon känner många olika och väldigt intressanta människor. Därför gillar jag att gå ut med henne. Och lördagskvällen var inget undantag. Diskussionsvågorna gick höga och fan va kul det är att stöta och blöta åsikter med folk utan att någon blir stött eller tar illa upp. Men jösses om nån hade hört våra diskussioner... *ler*

Inser också att jag faktiskt är helt okej. Inser också att det kommer alltid att finnas saker och ting att vara nojig över i sin personlighet. Antingen är man för tjock, eller för smal, håret är för mörkt eller för ljust eller så är man för gammal eller för ung.

Det är i alla fall väldigt spännande att leva just här och just nu!

Inga kommentarer: