torsdag 12 november 2009

Jimmys skor.

Jag brukar vara på HM och kolla in de nya kollektionerna, inte så att jag köar, men jag brukar släntra in nån timme efter öppningsdags. Hittills har det resulterat i:
Madonna, ett par benvita byxor, en trench och en blus. Blusen passar fortfarande inte, byxorna använda ett par gånger och trenchen var en given succé.
Commes de garcons; en svart klänning som blev för liten minuten efter att jag provat den i provhytten. Aldrig använd.
Matthew Williamson: En topp och ett stort nitbälte, aldrig använda, ett rosa nitbälte som jag använder nu som då.

Så jag drog mina slutsatser att när Jimmy Choo samarbetar med HM så är det ingen idé att jag dyker upp för jag behöver inte fylla garderoben med högklackade men ack så fina skor. Så går jag förbi skyltfönstret. För att inse att de kommer att sälja en jättesnygg väska, som uppfyller precis alla de krav jag har på en väska. Jag kände att dreglet började rinna men inser samtidigt. De släpper kollektionen på lördag. Lördag. Det kommer att bli söndertrampning en masse... Så det är bara till att glömma.

På lördag ägnar jag min energi istället åt trädgårdsarbete. Jihaaa!

Inga kommentarer: