fredag 27 november 2009

Vitvaruleverans.

I går stod jag och lagade mat i mitt anletes svett. Eftersom spisen snart skulle hämtas ville jag ju ha maten klar så fort som möjligt. Lilleman blir alltid så nervös när sånt där händer så var femte sekund hörde jag "mamma..." från hans rum.

Leverantören kom en halvtimme innan utsatt tid och jag måste säga att det är ju bra jobbat om de har fyra timmar på sig att leverera en sak och så får man det en halvtimme innan. De fyra timmarna har börjat alltså. Spisen var rykande het när de bar ut den till bilen men maten blev faktiskt klar! Jippie till mig!

Jag gråter av lycka för Mediamarkt är ett utmärkt företag som håller sina avtal och faktum är att killarna tog med sig vårt gamla kylskåp också och ville inte ens ha betalt för det. Jag är stum av beundran inför sådan effektivitet. Tack!

Förresten det är väl ingen som är intresserad av hur mycket damm det ryms bakom ett gammalt kylskåp? Tänkte väl det!

Inga kommentarer: