torsdag 26 november 2009

Uppföljning Wasa-kreditkortet.

Jag tänker att jag måste ju berätta hur det gick när jag ringde Wasakredit. Hon blev ju lite generad och försvann en kvart för att konsultera en kollega. Hon förstod faktiskt inte själv hur det kunde bli som det nu har blivit.

Hon lovade i alla fall dyrt och heligt att nu var det slutbetalat med den här betalningen. Att det skulle vara gratis för mig att ha kvar mitt BMW-kort. Så jag litar på henne och ger företaget en chans till.

Lindex och Ikanobank däremot har fortfarande kvar mina krediter trots att jag varit i kontakt med dem ett par gånger. Visserligen betalar jag ingenting på dem, men jag skulle inte ens vilja ha kvar chansen att spendera de där pengarna. Men jag tänker fortsätta att följa upp mina ambitioner att bli av med mina lån här i bloggen. Det kan ju vara intressant för någon som vill skaffa en kredit att inse hur svårt det är att bli av med dem...

Inga kommentarer: