onsdag 11 november 2009

Vardagen lunkar på.

Efter en helg på pappas fantastiska hotell i Orrefors känner man sig som en ny människa. Man blir ompysslad av någon som tycker om en. Mamma var där och i helgen fick vi en hel lördag för oss själva när vi kunde prata och fika ihop. Detta kändes värdefullt för mig och gav en hel del energi. Dessutom kunde mamma tänka sig att lägga sonen vilket innebar att jag kunde sitta och dricka GT nätterna igenom. Vilket jag också gjorde. Med stort välbehag! Så till den milde att det var superskönt att dan därpå lämna hundar och ungar till sitt öde och bara dra bort i horisonten.

Brorsan blev glad över sin present, han såg i alla fall rörd ut. Mats och jag hade valt ut 12 läckra viner som vi själva gillar och som man också kan lagra om man så vill. Efter stort detektivarbete hittade vi riktiga träkartonger som vi kunde ge bort flaskorna i. Det är en av de roligaste presenter jag fixat med, tänk själva att få välja ut precis de viner som man själv gillar och få ge bort dem till någon man tycker otroligt mycket om.

I övrigt var det ett himla presentutdelande. Jag tror de flesta som var där fick något av någon som kommer att komma väl till pass i framtiden. Ett stort tack!

Inga kommentarer: