torsdag 12 november 2009

Kalmar - the place to be!

I helgen åkte jag som sagt ner till Orrefors och på lördagen tog vi oss en tur in till Kalmar. Jag blev väldigt imponerad av utbudet inne i stan och jag hittade en hel del som jag ville ha. Jag brukar ju stödja den lokala näringen när jag åker någonstans och det blev en hel del även här.

Jag kan rekommmendera ett balsam för blekta fina hår som heter Dumb Blonde. Sen jag började använda den har mitt hår magiskt gått från trött och fett till spännande och kreativt. Jag vaknar med en ny friss varje dag!

Även sambon fick ett par riktigt snygga manchesterbyxor på fars dag och de är jag faktiskt synnerligen nöjd med.

I en lite mysigare butik hade de snygga designerkläder som är lite tokiga och lite coola. Om jag hade vetat vart jag skulle placera in ett sånt plagg i min övriga garderob hade jag genast slagit till.

Största överraskningen var faktiskt den underbara svarta mockakjol som jag fick av mamma! Tack! Den passar superbra till svarta stövlar med spännen och den gömmer "tunnan". TACK mamma!

Inga kommentarer: