torsdag 10 december 2009

Julstress?

Det verkar väl som att jag är totalt utan stress inför julen och att jag är helt immun mot julstök? Visst! Jag roas lite av att alla säger att: "i år ska jag verkligen inte stressa inför julen, jag börjar baka redan nu!"

Finns det några bullar och kakor kvar när det blir jul? Eller julgodis, hur långe håller sig sånt? Det är väl trots allt två lååånga veckor kvar tills det är jul? Håller sig julskinkan om man kokar den nu?

Själva har vi dock ingen panik alls med att vårt kök ska bli klart. I går satt vi framför TV-n och njöt av lugnet. Jag hade städat och torkat alla golv för jag får nämligen panik när byggdammet lägger sig tungt över alla rum och det känns som att jag ska hosta lungorna ur kroppen. Elektrikern ska fortsätta sitt arbete idag så jag hoppas att vi snart kan vara up and running.

Annars blir det pizza till jul!

2 kommentarer:

minna sa...

pizza till jul är väl inte så illa det heller?

troi sa...

minna: Näe. Det kan ju vara riktigt gott. Men då vill jag ha julskinka på!