måndag 7 december 2009

Sockerförgiftad.

I går hände något som jag absolut inte räknat med ens i min vildaste fantasi. Jag blev nämligen sockerförgiftad. Det finns inget enklare sätt att beskriva detta som hände med mig och min kropp. Men jag mådde så otroligt dåligt att smådjävlarna dansade framför ögonen på mig.

Stackars Mats fick dra ut mig till bilen och jag skakade i hela kroppen när han körde iväg till Claes Olssons för att köpa verktyg. Jag satt i bilen och mådde grymt illa tills det var som en slöja föll från ögonen.

Jag tål helt enkelt inte socker längre. Jag är sockerintolerant. Synd bara att det har ju inte hjärnan fattat. Så jag kan väl varna känsliga läsare att det kommer att komma en hel del magsura och irriterade inlägg framöver.

För utan godis är jag absolut ingen lycklig människa.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej! Jag hittade din blogg pågrund av att jag googlade på "sockerförgiftad". Jag har samma problem som du. Upplevde detta igår, och fy vad dålig jag blev. Mår fortfarande inte som folk. Och det är som du skriver, det gäller att hjärnan ska fatta detta också. Och utan godis...usch, hemska tanke! Hoppas du klarar att avstå skiten!