onsdag 2 december 2009

Payback time!

Jag gnällde ju nyss på damerna på jobbet. Så reser jag mig upp för jag tänker ta min yoggi då jag behöver förstärkt lunch. Tänker lite fränt att det kanske lönar sig att gnöla? Och att mitt nästa inlägg ska minsann handla om att det inte finns yoggi med ananas eller cocos-smak om man inte vill köpa små burkar som innehåller två skedar yoghurt.

*SKOÄTT!!!*

När jag öppnar min yoghurt blir jag full av små små vita prickar som stänkt upp över hela mig. Jag har yoghurtstänk i ögonvrån, på halsbandet och värst av allt över hela min nya snygga kostym som jag pyntat över tvåtusen av mina surt förvärvade pengar på. Jag blöter lite papper och ska torka bort prickarna vilket resulterar i att kostymen blir full av små små pappersflarn.

Så den taktiken funkade alltså inte. Nu har jag att välja mellan att sluta äta eller sluta gnälla på andra.

Inga kommentarer: