tisdag 8 december 2009

Tumskruvarna dras åt.

Vi får en liten nätt höjning av årsavgiften på en nätt liten summa av 35%. Det är ju så när man släpper kontrollen till andra... Nä, skämt åsido. Skrämmer man bort en av sina största hyresgäster så kan det ju bara sluta på ett sätt. Ekonomiskt så är det väl ingen ruin men jag var ju så himla nöjd med saniteringen av våra utgifter. Kanske för nöjd?

I alla fall så ska jag snart åka ut och hämta vårt nya kök. Jag säger bara tack gode tid för att vi bestämde oss för att göra en liten del, för det blev inte så litet när det väl tog fart. Plötsligt står man med jättehål och cement som ska bilas och rör som ska ledas om och jag vet inte vad. För att jag önskade en liten diskmaskin.

Det var ju inte månen direkt. Men det blev ju så tillslut...

Inga kommentarer: