torsdag 7 oktober 2010

Bakslag

Gårdagen innebar ett litet bakslag. Jag fick ta smärtstillande och hålla mig stilla i mesta möjliga mån. Det spände överallt och jag kände mig uppblåst som att jag skulle spricka. Vaknar efter en natts sömn och inser att det förmodligen blir likadant i dag. Men nu är svärmor här så jag lämnar över junior i hennes omsorg. Orkar inte i dag. Jag backar in i mitt hörn igen, spolar tillbaka filmen och väntar helt enkelt på bättre tider. Det är ju inte direkt så att jag har bråttom till något. Jag kan kosta på mig att ta det lite lugnt och bara läka i dag.

2 kommentarer:

- VERAN - sa...

Efter en lång tids frånvaro bland bloggar och där jag dragit mig undan allt vad människor heter så hittade jag tillbaka till din blogg. Ser att du gjort din bukplastik för några dagar sedan, hoppas verkligen att du blir uppassad och får vila mycket.

Ville bara tala om att jag är här och läser och ge dig en höstkram.

troi sa...

Värna: va kul att du läser min blogg! Jag saknar dig nåt enormt och är glad att höra från dig. Jag är ju inte så alert just nu, men det blir väl bättre. Ta hand om dig och fortsätt att vara snäll mot dig! Kram!