torsdag 14 oktober 2010

Inspirerad

Visst är det intressant att inspireras av det som händer runt omkring en? Jag har nu förskräckts av lyxfällan (jag fattar verkligen inte hur folk vågar eller ens överväger det vi nu ser i programmet) (vilken misär...) och blivit inspirerad av Förkväll. Så jag skred till handling och via min eminenta iPhone öppnade jag en kapitalförsäkring.

Medan jag väntar på att få papperna som ska skrivas på har jag fått bakläxa av sambon. Jag ska på en A4 redogöra för hur vad och när jag ska spara, vilka sparformer jag ska använda och när jag ska sälja och köpa och vad. Ja mycket info behövs för att sparandet ska bli så bra som möjligt.

Och jag är full av förväntan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

men du kan väl inte bestämma i förväg när du ska sälja? det beror ju på hur de står?
tipsar dig om 3 stora ekonomipersonligheter:
*dave ramsey
*suze Orman
*Bodo Schäfer

kika in på min blogg:
www.2tusenlapar.blogspot.com

troi sa...

Tack för tipset! Jag ska genast kolla!