onsdag 17 mars 2010

Done!

Åh vad det var jobbigt att träna idag! Till och med när jag satt på roddmaskinen så tänkte jag hoppa av. Men jag fortsatte. Det blev ett rejält pass, men hela tiden så kände jag att det inte fanns nån energi i kroppen. Jag fick mjölksyra i låren, i vaderna. Men jag drog upp musiken och bet ihop! Inser nu när jag sitter upprätt att jag måste ha tränat magmusklerna för jeeeeeeez...

Det finns ju en bra våg därnere också. Vi kan väl säga såhär; antingen är det den tiden på månaden nu, eller så är den där yakiniku-dieten helt överskattad! Den smakar så gott och något som är så gott måste bara innehålla en hel del socker och fett. Men jag är ju fast! En yakiniku-junkie!

Det kan ju vara muskler också. Man ska verkligen inte underskatta vad lite träning kan göra för vikten!

Inga kommentarer: