onsdag 10 mars 2010

Gamla plågor...

Innan jag genomgick min magsäcksoperation var jag faktiskt väldigt rädd för att innan 40 års ålder hamna i rullstol. Jag hade riktig värk i knäna och i omgångar hade jag så ont i höften att jag knappt kunde sitta. Efter viktnedgången var det som att stänga av en knapp; all smärta försvann som i ett töcken och jag var till och med stark som en oxe. Jag kunde springa, gå, dansa och resa mig upp som ingenting från sittande på golvet. Inga problem där inte!

Inser nu att problemen liksom smugit sig på mig men nu inser jag att jag har nästan daglig värk. Tog en smärtstillande för jag behöver slappna av så pass att jag kan börja träna upp mina muskler igen. Funderar också på hur jag ska få hem en ny bäddmadrass för jag inser att jag är i skriande behov av en sådan. Nu!

Inga kommentarer: