tisdag 23 mars 2010

Irriterande dagsform.

Det är mycket irriterande att min dagsform växlar så vansinnigt. Jag tror att jag ska klara vissa saker och så vaknar jag och är som ett darrigt asplöv med koncentrationssvårigheter. Jag sitter och försöker förstå det jag läser men det står liksom "jadda jadda" på skärmen.

I går kväll var det ingen idé att ens sitta uppe och se på TV för jag var så trött och jag somnade när sambon läste bok för Lilleman (oj vad skönt det är när han läser och rösten är sådär mjuk och boken är riktigt lång...) då kryper jag ner under mina två täcken och somnar som en prinsessa.

När jag sen vaknar åtta- nio timmar senare borde jag vara pigg. Det förstår vem som helst utom min kropp och min hjärna. Nu sitter jag här, de sista skälvande minutrarna och inser att jag får inget mer gjort den här dagen. Det är bara till att packa och åka hem och se fina resultat spolas ner i toaletten för att jag ska vara trött en måndag, en tisdag, flytta en fredag och bla bla bla.

Inga kommentarer: