fredag 12 mars 2010

Drömmar som går i uppfyllelse.

Jag har egentligen lite svårt för det där med drömmar som går i uppfyllelse. Det blir liksom ändå aldrig som man har föreställt sig eller gått att hoppas på. I måndags slängde jag så äntligen iväg den där beställningen på hudkrämer och annat som jag funderat över under en längre tid. Jag fick sakerna i förrgår. Det var ju kul och så.

Den ena ögonkrämen ska ta bort mörka ringar under ögonen. Jag tror att jag har haft det problemet i 20 år snart. Mina mörka ringar stör mig verkligen och ingen skulle bli gladare än jag om de försvann. Fast efter ett par dagars användning så tror jag att i dag måste jag nog hem och läsa på förpackningen. För visst är det en kräm som ger mörkare ringar under ögonen? I alla fall känns det onekligen så.

En annan kräm som jag funderat så länge över skulle rengöra huden på djupet. Jag demade den för sambon i går och insåg att den inte alls var så rengörande som jag fått visat för mig i butik. So... be careful what you wish for...

Inga kommentarer: