måndag 11 januari 2010

Underbart är kort!

Vilken helg vi har haft! I lördags var vi på Aquaria vattenmuseum i Stockholm och har ni inte varit där så är det väl värt ett besök. Det var grymt läckert. Först matade de hajarna och vi fick en liten föreläsning som var superintressant och insatt. Så kunde man klättra under jorden och fika med jordens vackraste utsikt och så var det djungeln! Vilken fantastisk miljö! Hela familjen var som små barn på upptäckarfärd.

Familjen behöver också en bredare säng, dels om sambon tänker fortsätta att sova på natten, dels om Lilleman tänker framhärda i att växa och sträcka på sig. Tänk att en så liten kille kan ta upp så stor plats! Jag låg som en planka och balanserade på yttersta änden av sängen. Till det så hade jag ju druckit en halv mun te igårkväll vilket resulterade i femtio toalettbesök. I dag känns det som att jag har sovit en kvart. På en sten. Jag känner mig kort sagt oinspirerad. Men det var väl ingen nyhet antar jag?

Inga kommentarer: