onsdag 12 augusti 2009

Lunch på gång!

Huvudvärken har lagt sig och jag ska kila ut och köpa mer naturdiet eftersom det börjar sina i förrådet. Jag gillar ju mina iskalla så det måste hela tiden finnas en i kylskåpet. Jag ska köpa lite frukt också. På mitt rum har jag en fruktskål och jag gillar att den hela tiden är fylld med god frukt som jag kan äta på när suget sätter in.

I går betalade jag en räkning så fort den dök upp och det kändes skönt. Jag delade även min tanke med sambon som slog bakut. "Blanda inte in mig i det där!" "Om du tror du kan be mig om pengar mitt i månaden till räkningar tar du fel!" Han är så underbart härlig när det gäller förändringar. Slår aldrig i backen. Bromsar aldrig. Är alltid villig att pröva något nytt. Tänk, det skulle vi ju kunna skriva i hans jobbansökningar!

Inga kommentarer: