fredag 7 augusti 2009

Nu är det ute och klart!

Jag har fått ett nytt jobb!

Visst låter det fantastiskt? Men jag har förhoppningen att det kommer att bli riktigt riktigt bra! Jag kommer att jobba så centralt man bara kan. Med lite tur får jag utsikt mot Stadshuset och jag kanske kan få se lite vatten? Mitt nya kontor är nyrenoverat och fint och luftigt. Nämnde jag centralt?

Jag börjar den 7 september. Anledningen till att det blir så snart är för att vi är ju så effektiva inom vår organisation. Men jag har verkligen ingenting emot det.

På det här viset kommer jag att spara in omkostnaderna för en bil. Jag hade nämligen planer på att skaffa en liten stadsbil som jag kunde åka till jobbet med eftersom jag i dagsläget lägger nästan två timmar per dag på pendling. Timmar som jag skulle tex kunna träna på. När jag nu jobbar så centralt som jag kommer att göra så får jag en resväg som är halverad.

Nu finns det faktiskt bara ett par små saker som vi ska hålla tummarna för, sedan tror jag faktiskt att vi kommer att åka räkmacka genom liveet!

Tjohooo!!!!

Ha en riktigt god helg. Själv kommer jag att vara ensam och utan dator. Men i en stad med en miljon invånare. Och solen som skiner. Just det, och en dvd.

Fattas ju bara lite sunda matvanor och så är jag ju nästan hemma!

Nä nu loggar jag ut och tar ledig fredag!

Kramis kramis...

Inga kommentarer: