tisdag 11 augusti 2009

Naturdiet -shake it baby!



Det har varit en god sommar. Mycket god för att vara helt ärlig. Jag har unnat mig det mesta; god mat - ofta, goda frukter, gott godis, bra viner, GT, chips och sex.

Något av ovanstående har nu lett till att jag börjat öka i omfång om mage eller stuss. Eftersom jag har ett stört förhållande till mat och godis, vilket innebär att när jag ska dra ner på godis så blir även det nyttiga lidande; så har jag bestämt mig för att hjälpa upp aptiten med lite naturdietshake. Det vet jag att jag inte dumpar på. Jag hatar dumpningar.

Den enda shaken jag får i mig är den färdigskakade med kaffelattesmak. Helst ska den vara iskall. Men eftersom de aldrig står i kyldisken så sitter jag nu med en fesljummen och dricker. Medan resten ligger i kylskåpet. På tillväxt så att säga...

Jag har också köpt bigarråer, nektariner, passionsfrukt och blåbär som jag ska inmundiga idag. Åh! ljuvliga sommar!

Inga kommentarer: