lördag 7 februari 2009

Lite bakis.

Idag känner jag verkligen av vinet jag drack igår kväll. Kanske inte världens bästa plan att dricka vin och sen lägga sig onykter. Jag kunde ha försökt få i mig lite vätska åtminstone så jag slapp må som en kratta idag.

Men trots det så undrar man ju varför sambon envisas med att strunta i de planer som vi gjorde upp igår kväll. Istället bestämde han sig för att ta sovmorgon. Liket har precis stigit upp nu och klockan är halv två. Ja, jag lever ihop med en tonåring på 45 år. Fantastiskt.

Fast igår berättade jag ju för honom att om vi inte haft Lilleman i våra liv hade vi inte varit tillsammans idag. För så är det ju. Tanken på att bli ensamstående morsa är ju inte så lockande.

Jag är så sugen på att köpa ett par nya svarta jeans. Jag har provat två par och de satt som en smäck. Så jag går och funderar på vilket par jag ska välja.

Samtidigt så är jag ju lite bäng i huvudet. För varför går jag och längtar efter lördagsgodis just nu?

Inga kommentarer: