fredag 13 februari 2009

Phu!

Det fladdrade till ordentligt i plånboken och mot slutet fick jag verkligen hålla igen så att inte varenda spänn försvann. I och med att jag har sagt stopp för onödiga utgifter så har automatiskt det som finns i affärerna förlorat sin dragningskraft. Så jag kan gå uttråkad i affärer hela dagarna.

Ända till jag öppnar plånboken. Då är det som att en vind tar tag i mig och jag vill verkligen ha allt. Och tänker: "Jamen har de hittat på den här saken, den måste jag bara ha!" Av den anledningen ska man inte släppa in mig i ett Clas Ohlson eller liknande. Jag ruinerar mig helt enkelt.

Det svåra är att (och ja, nu får du dina 80 %) hitta nåt till hjärtat på alla hjärtans dag. Jag vill helt enkelt köpa allting till dig, min älskling. Det blir därför så svårt att välja! Av den anledningen är alla kassar jag köpt fyllda med saker till mig och Lilleman...

Inga kommentarer: